Auta
Mercedes-Benz 500K (1936) | |
Technické údaje jízdní výkony: Automobil byl dodáván standardně s čtyřstupňovou mechanickou převodovkou, na přání se dodávala i převodovka pětistupňová, oba typy převodovek měly všechny stupně, kromě prvního a zpátečky,synchronizované. Cena v roce 1936 – 28000 říšských marek. Autor: Pavel |
|
Walter Royal 1931 | |
![]() |
Údaje najdete na obrázku… Autor: Dictator |
Ford Thunderbird 1957 | |
![]() |
Objem: 5113cm kubickych Autor: Myšák |
Talbot DC | |
![]() |
Francouzský krasavec. Toto auto bylo závoďák. Dosahovalo velkých rychlostí a začalo se vyrábět už v roce 1924. |
Duesenberg 1 | |
![]() |
Luxusní a rychlý Americký krasavec. Výroba začala roku 1920 a skončila roku 1937, kdy firma zanikla. Od roku se výroba obnovila pod označením Duesenberg 2. |
Ceirano 150S | |
![]() |
Krásný Italský kabriolet. Velmi vážené auto. Jeho nevýhoda byla, místo jen pro dvě osoby. Začal se vyrábět v roce 1924. |
Elite S18 | |
![]() |
Tento nádherný Německý vůz nelze přehlédnout. Začal se vyrábět v roce 1925. Dosahoval celkem velkých rychlostí. |
Fiat 509 | |
![]() |
Toto krásné Italské vozítko se začalo vyrábět již v roce 1924. |
Hispano Suiza H6 | |
![]() |
Hispano Suiza H6 se začal vyrábět už v roce 1925. Byl velmi luxusní. Pochází ze Španělska. |
Hispano Suiza H6b | |
![]() |
Tento vůz se vyrábí od roku 1925. Tento vůz také pochází ze Španělska a od modelu H6 se téměř ničím neliší. |
Morris Cowley | |
![]() |
Tento vůz se začal vyrábět roku 1925. Auto pochází z Velké Británie.
|
Bentley Mark VI | |
![]() |
Bentley a Rolls-Royce patří od vzniku mezi nejluxusnější automobily na světě. Obě značky se vyráběly ve stejné továrně Rolls-Royce Cars Ltd., v Anglii ve městě Crewe. |
Tatra 603 | |
![]() |
Tato Tatra se začala vyrábět asi kolem roku 1956. Mělo asi 95 koní. Rychlost není známá. |
Tatra 600 – Tatraplan | |
![]() |
Tento vůz byl vyroben v automobilovém závodě Tatra – Kopřivnice roku 1949. |
Morris Minor | |
![]() |
Tento automobil je předchůdcem sportovních vozů MG, které se začali vyrábět po roce 1930. |
Škoda 430 D | |
![]() |
Toto auto bylo vyrobeno roku 1930 na zakázku v škoda, Mladá Boleslav. Mělo 30 koní a 4 válce. |
Škoda 645 | |
![]() |
Toto krásné auto se začalo vyrábět v roce 1929 a vyrábělo se až do roku 34. Počet koní byl 45 a 6 válců. Vůz dosahoval maximální rychlosti 100 km/h. |
Laurin a Klement 120 faeton | |
![]() |
Kdo by neznal Laurina a Klement. Krásné auto, které se vyrábělo od roku 1925 až 28. |
Laurin a klement 110 roadster | |
![]() |
Taky krásný model Laurina a Klementa. Vyrábělo se od 1925 do 29. |
Laurin a Klement 110 | |
![]() |
Další ze řady Laurin a Klementů. Jeho výroba začal opět v roce 1925 a skončila 1929. |
Škoda Rapid | |
![]() |
Velmi hezké auto,které se začalo se vyrábět v roce 1935 do roku 38. Mělo 31 koní a 4 válce. Dosahovalo maximální rychlosti 100 km/h. |
Škoda Rapid II |
|
![]() |
Tento pěkný automobil byl vyroben roku 1938 a patřil mezi střední třídu. Od svého předchůdce se lišil vyšším výkonem. |
Škoda Rapid OHV | |
![]() |
Už trochu novější Rapid. Dosahoval, větší rychlosti, opět, ale patřil do střední třídy aut. Vyrábí se od roku 1938 a jeho výroba skočila až v roce 1947. |
Škoda 935 prototyp | |
![]() |
Velmi rychlý vůz, který by předjel i některé vozy v dnešní době, škoda, že to byl jen prototyp. Začal se vyrábět v roce 1935 a vyráběl se do roku 1937. |